zaterdag 7 mei 2016

Vrijbuiters - training

De 2e keer weer. En vandaag is het niet alleen warm maar waarschuwt Gemaine meteen ook voor de aanwezigheid van dazen. Voor de training missen we vandaag Herman (op de camping) en Monique. De wandelaars groep is zelfs nog kleiner met alleen Jos & Annie, André, Co en Dorris.
We werken onze vaste warming-up plekken af en het intensieve stukje doen we met weer 4x links en rechts de bodem aantikken. Op het asfalt wordt het paaltje-paaltje en een stukje duurloop in eigen tempo en dan is het weer rekkend en strekkend richting de kantine.
Al met al toch best wel een stevige training, in ieder geval voor mij, vind ik. En die training heb ik nota bene ook nog zelf gegeven.....
En Germaine heeft wel gelijk wat betreft de steekbeesten, hoewel het (nog) geen dazen betreft maar wel veel muggen. Ik heb mijn benen al flink en zelfs tot bloedens toe open gekrabd. Misschien volgende week toch maar een lange broek aan doen of flink smeren met anti-steekbeesten-spul. Opvallend vandaag is ook het grote aantal fietsers, natuurlijk door het mooie weer.

Het weer:
Warm en zonnig en nauwelijks wind. temperatuur zo tegen de 17ºC maar de gevoelstemperatuur zal ongetwijfeld hoger liggen door het hoge stralingsgehalte van de zon.



Geen opmerkingen: