maandag 24 april 2017

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 154.348 Verbruik = 47kWh (-13) [6,7kWh/dag]
Vorige week zette ik nog vraagtekens bij het (hoge) verbruik van de vorige week. Nu kan ik dat ook doen maar dan vanwege het lage verbruik. Dan zou kunnen betekenen dat de wat latere meteropname van de vorige week voor een wat hoger verbruik heeft gezorgd (gemiddeld over de afgelopen 2 weken is dat 53,5kWh) of dat het aan mijn afwezigheid van de afgelopen week zou liggen. Nou, ik denk het toch van niet!

Gas:
Stand = 30.222  Verbruik =25m³ (-3) [3,6m³/dag]
Afgelopen week een hele koude week gehad, maar de meteropname van vorige week was bijna een dag later dan normaal. Misschienheeft dat iets met het relatief lage verbruik te maken.

Gewicht = 80,9 kg (-0,5)
Direct na thuiskomst van Texel op zaterdag 14:15 op de weegschaal gestaan: 81,5kg, oftewel, van vertrek naar en terugkeer van Texel ben ik toch slechts 600gram aangekomen. Dat zou je niet zeggen als je weet wat ik zo al naar binnen heb gewerkt. 😀


Geen opmerkingen: